Monday 30 March 2015

"Siapakah Pengkhianat Bangsa Negara Sabah dan Bangsa Negara Sarawak???"

Untuk mendapatkan Gambar yang Jelas, sila klik SINI
Dalam minggu ini (30 Mac 2015 sehingga 3 April 2015), zahid komedi akan membawa usul untuk meluluskan akta hasutan. Harap semua orang memberi perhatian pada Dewan Parlimen untuk menjadi saksi tentang ahli-ahli parlimen Borneo. Sila kenali siapakah Pengkhianat dan Penjahanam Bangsa Negara Sabah dan Bangsa Negara Sarawak yang menyokong usul akta hasutan malaya diluluskan agar diguna pakai di Borneo.

Berikan tumpuan kepada pemimpin-pemimpin bn-umno kerana mereka mempunyai potensi yang tinggi untuk menyokong usul ini.

Admin berani bertaruh yang segerombolan orang ini memang sudah menjadi Pengkhianat dan Penjahanam Bangsa Borneo.

Mereka adalah (ramalan):

1. rahman dahlan
2. shafie afdal
3. nancy syukri
4. maximus ongkili
5. pairin kitingan
6. ewon ebin
7. joseph kurup
8. anifah aman
9. wan junaidi
10. madius tangau
11. ronald kiandee
12. abdul rahim bakri
13. rosnah abdul rashid
14. marcus mojigoh
15. 
.
.
. (Anda nyatakan...)

Jangan lupa rakam video... Video tersebut bakal digunakan untuk popular kan mereka ke seluruh Borneo dan ia bakal menjadi bukti sejarah Borneo untuk menyokong dalam memberikan mereka gelaran Pengkhianat, Penjahanam dan Barua malaya kepada Generasi Masa Depan!

Bangsa Borneo sudah puas hidup dalam ketakutan yang dimainkan oleh malaya atas sokongan barua-barua malaya di Borneo. Kesannya, kita boleh hidup sehingga ke hari ini namun kehidupan kita srmakin hari semakin teruk dianiaya. Malah pengkhianat, Penjahanam dan Barua malaya semakin menjadi kaya dan bongkak malah berani meludah rakyatnya sendiri melalui perbuatan yang hina dan menjijikkan.

Jikalau kita masih merelakan ketakutan menguasai diri kita untuk tempoh 50 tahun lagi, dapatkah anda semua bayangkan bagaimana generasi anda yang masih kecil ini mencari kehidupan???

Keberanian Mendisng Lee Kuan Yew dalam menentang penindasan malaya telah membawa kesejahteraan Bangsa Singapura. Tiada istilah yang nyata bahawa jikalau kita berpisah daripada persekutuan malaysia ini, Filipina mahupun Indonesia akan menyerang kerana mana-mana negara yang akan Merdeka akan dilindungi oleh United Nations (UN) untuk satu tempoh sehingga sistem pertahanan negara merdeka itu sudah mampu menjaga keselamatannya.

Andai kata berlaku serangan selepas merdeka, adalah menjadi kewajipan bagi semua rakyat untuk bersama-sama mempertahankan Negara. Pada waktu itu, Negara Republik North Borneo (Sabah) dan Negara Republik Sarawak bakal menjalinkan kerjasama Ketenteraan bagi membantu pertahanan dan disamping itu memperkuatkan pertahanan Negara.

Jangan biarkan orang asing (malaya) menundukkan maruah bangsa Borneo selama MESTI BANGKIT MENENTANG PENINDASAN INI DAN BERDIRI SEBAGAI BANGSA YANG BERMARUAH DI PENTAS DUNIA INI!

Pemimpin yang memandang rendah kebolehan bangsanya tidak layak untuk dijadikan pemimpin! Mereka harus disingkirkan daripada jawatan dan pangkat yang telah kita berikan kepada mereka. Kita perlukan pemimpin yang Pro Rakyat, Pro Borneo, dan Nasionalis! Itu adalah MUKTAMAD!

Sebarkan...

3 comments :

Musa Aman, Jainab, ramai lagi pengkhianat yang namanya tiada dalam list ini

Asal masuk umno itu..sy rasa pengkhianat bangsa negara Sabah dan Sarawak....masing masing ada kepentingan sendiri

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...